Shop Mobile More Submit  Join Login
Angel cuddles by mistress0minx Angel cuddles by mistress0minx
A little Christmas picture that I forgot to upload TwT One of a few in fact.
Quinn and :iconmythrilmog:s Dalia sharing warmth on a snowy day. Based on an RP in which Quinn is one of my angels.
Add a Comment:
 
:iconblcksheep:
blcksheep Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
This is very cute! I also like the snow effects.
Great work! :)
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 18, 2013  Professional General Artist
Thanks :3
Reply
:iconpokemonlover3457:
pokemonlover3457 Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Writer
This is such a warm pic good for a cold snow day =^w^=
Reply
:iconomyrah:
Omyrah Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, this is cute! :meow:
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
Thank you :3
Reply
:iconomyrah:
Omyrah Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome. :D
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
Thanks
Reply
:iconwaterstar70:
waterstar70 Featured By Owner Jan 12, 2013
Nice! Very good!
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
Thanks
Reply
:iconwaterstar70:
waterstar70 Featured By Owner Jan 12, 2013
Yup! :)
Reply
:iconmythrilmog:
MythrilMog Featured By Owner Jan 12, 2013
Haha awww~ So cute~ ^w^
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
^^
Reply
:iconmicronekogirlpur:
MicroNekoGirlPur Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Artist
Angel!Quinn.
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
Yup.
Reply
:iconmicronekogirlpur:
MicroNekoGirlPur Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Artist
*glomps and snuggles*
Reply
:iconmicronekogirlpur:
MicroNekoGirlPur Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Artist
when are you gonna do stuff from our rp's?!
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
I'm working on it!!! OAO''
lol There's one from our RP that I'm still painting.
Reply
:iconmicronekogirlpur:
MicroNekoGirlPur Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Artist
lol. painting? which one?!
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
One with Quinn and elf!Alice
Reply
:iconmicronekogirlpur:
MicroNekoGirlPur Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Artist
yay!
Reply
:iconvixen525:
Vixen525 Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Awww... so cute. *jealous pouty*
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
lol Well I'm working on that art trade, so don't worry about being jealous for too long >w<
There will be shiny.
Reply
:iconvixen525:
Vixen525 Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Shiny? That promises to be interesting... Avisia does lo...

Avisia: SHINY!!!
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
XD
Reply
:iconvixen525:
Vixen525 Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Me: *shoves Avisia off* Knock it off. I'm trying to draw here!

Avisia: Don't care. SHINY!

Me: I might draw you with shiny.

Avisia: *sits quietly and behaves*
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
FFFFF- XDD
Reply
:iconvixen525:
Vixen525 Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Avisia: *peeks over shoulder* HEY! *Growl* you aren't drawing me with shiny! You aren't drawing me at all! *pounce bite*

Me: Gah! No! Bad kitsune! Okay okay, I'll color a picture of you, is that good enough?

Avisia: *stops biting* Hmm...

Me: *picks up glitter bouncy ball my dog abandoned* Look! Shiny! *throws*

Avisia: BOUNCY SHINY! *chase*
Reply
:iconmistress0minx:
mistress0minx Featured By Owner Jan 12, 2013  Professional General Artist
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-- XDD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 12, 2013
Image Size
1.5 MB
Resolution
1650×2255
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,240
Favourites
40 (who?)
Comments
31
×